zondag 9 juli 2017

Maritiem


 



 Hallo allemaal.
Deze maritieme kaart van de week gemaakt voor 
de verjaardag van mijn schoonbroer.
Het maritieme frame van Amy Design 
heb ik laatst voor mijn verjaardag gekregen.
Ik heb er een easelcard mee gemaakt.



  De overige zee-strand stansen zijn van
Marianne Design-Magnolia Doohickey's-Memorybox.
Het visnet is van de Action.
Alles wat blauw is heb ik bewerkt met 
dewdrops witte memento-inkt.
Het plaatje vond ik op Pinterest.


Deze kaart wil ik mee laten doen 
met de volgende challenges:

Bedankt voor het langs komen en
de leuke reacties op mijn vorige blogpost.

Groetjes Maria.



18 opmerkingen :

  1. Heel erg mooi deze vintage maritieme easel kaart!
    Wat een leuk idee om dat kader zo te gebruiken, ik won vorig jaar een Amy design herfst frame maar heb het tot nu toe nog niet gebruikt, geen inspiratie....maar nu wel Thanks!
    Leuk ook met schelpjes en dat visnet, dat heb ik hier bij Action nog niet gezien toch eens weer heen gaan dan haha.
    Succes met het laatste drukke weekje school.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een hele mooie kaart heb je gemaakt Maria, er is weer van alles op te zien.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maria,
    je hebt een prachtige, maritieme kaart gemaakt, je hebt heel veel mooie stansen gebruikt én een prachtig plaatje,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart die zo leuk bij ons thema past. Er is zoveel moois te zien.
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stoere kaart voor je schoonbroer (hier zeggen we zwager) Maria!
    Ook de creaties hieronder zijn stuk voor stuk weer geweldig mooi!
    En je jam ziet er heerlijk uit.
    Alvast fijne vakantieperiode en groetjes,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je voor onze challenge gemaakt! Er is zoveel op te zien, dank je wel! En leuk dat je volger bent geworden!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige maritiem kaart heb je gemaakt Maria. Alle super de sup mooi gecombineerd. DIt is vast goed in de smaak gevallen want het is prachtig zoals je deze kaart hebt gemaakt in de easelvorm. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje is je maritieme kaart Maria. Ik hoor de zee haast ruisen...
    Mooie stansen in zeethema heb je gebruikt en de echte schelpjes en het visnet maken het helemaal af vind. Deze kaart zal vast met veel ooh's en aah's ontvangen worden denk ik.
    Dank je voor je deelname aan de zeedieren-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow ... erg erg mooi gedaan! Jij zou in het team moeten zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Maria

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer Super!! Alles weer zo mooi gecombineerd!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow....amazing!! great details and such a visual delight!
    tfs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOWWW Geweldigggg Maria
    Gr Lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig dat je meedoet met onze 'Zeedieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.
    http://de-egel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supergave uitvoering, een beeldje om naar te kijken. Fijn dat je meedoet met de zeedieren challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Knallstilig og flott kort:)
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou als dit geen zomers kaartje is.... erg mooi gedaan! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !