zondag 7 februari 2016

Mini album: RHODOS

We don't remember DAYS
we remember MOMENTS

 Hallo allemaal.
In de zomervakantie zijn wij met ons gezin op
vakantie geweest naar het Griekse eiland Rhodos.
We hadden een auto gehuurd en vele mooie plekken bezocht.
Natuurlijk héél véél foto's gemaakt.
De foto's verwerkt in dit mini album welk
ik heb gemaakt tijdens een workshop bij de Scrapheap
gegeven door Lean de Ruiter


De buitenkant van het album gemaakt
met mixed media techniques.
Dit had ik nog nooit eerder gedaan, 
erg leuk om te doen.
Aan de inhoud van het album heb ik mijn
eigen draai gegeven.
Het is een stoer album geworden voor onze zoon.



 Door de vele vakjes/flapjes kon ik er ook veel foto's in kwijt.











Ik heb de smaak te pakken en 
ben inmiddels begonnen aan mijn volgende album.
Foto's genoeg, alleen te weinig tijd :)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Maria




17 opmerkingen :

  1. Gaaf en zo heerlijk zomers met al die schelpjes!!
    Ben er zelf nooit geweest maar zo te zien is het daar erg mooi!
    Een super leuk aandenken!!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi album heb je gemaakt Maria en wat een pracht voorkant met al die schelpjes en scharnier.
    Heerlijk om zo de vakantie nog eens te beleven.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owh wat ziet die er gaaf uit zeg, mooi van kleur ook.
    Mooi geheel en heel mooi aandenken.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zitten heel wat uurtjes werk in, maar wat een schitterend resultaat! Ik kan me voorstellen dat je de smaak te pakken hebt. Nu nog tijd vinden :)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf gaaf en gaaf!! super mooi boekje gemaakt! Ennnnn ik zie bekende dingen... & bronnen ben ik geweest, Kamiros en Rhodosstad natuurlijk.. afandou en Wij zaten toen in stadje Kolymbia in Hotel. :) Heerlijk om allemaal terug te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohw, wauwie!!!
    Wat ziet dit er waanzinnig gaaf uit zeg. Ik ben er helemaal sprakeloos van.
    Het lijkt me wel een heel karwei.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig album heb je gemaakt Maria,
    de buitenkant is super, Lean maakt ook prachtige LO en albumpjes..
    en je kunt er echt heel veel in kwijt, een supermooie herinnering,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jemig wat een klus Maria..... maar wat prachtig!!! Zo zijn je foto´s een nóg dierbaarder herinnering! Klasse gedaan!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooooooi Maria. Wat een leuk album heb je ervan gemaakt. Maakt de herinnering nog leuker. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwww Maria, wat een schitterend album. Je zou niet zeggen dat het mixed media de eerste keer is dat je dat hebt gedaan. En al die schelpjes erop, mooie kleuren, de metalen details, de flessenpost. Prachtig, en ook de binnekant heb je met heel veel zorg gemaakt. Een super project met heel veel mooie momenten om je te laten herinneren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat geweldig mooi gemaakt! En wat een genot om hier aan te werken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat mooi gemaakt Maria, en wat een werk zit erin. maar ja dan heb je ook een heel mooi aandenken.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben er weg van, ben dol op MM en je hebt dit echt heel mooi gedaan! Je zou echt niet zeggen dat dit je eerste keer is, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauuuuuuuw Maria schitterend is je boek geworden.Mooi hoe je de bladzijden gemaakt en bewerkt hebt.Mooie herinnering geworden voor jullie Koen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat mooi.
    Wat een prachtige herinnering op deze manier.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie creatie voor alle dierbare herinneringen.
    Prachtig gemaakt, Maria!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wowwwww mooiiii gemaakt Maria
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !