vrijdag 12 februari 2016

Lollypop


Vlinders 
 Hallo allemaal.

Bij Gerie op het blog staat een prachtige
 tutorial van een lollypop.
Het leuke is dat ze er ook nog een candy aan verbonden heeft.

Ik vond het wel een uitdaging om dit te gaan maken.
De basis van de lollypop is een Grand Nestabilitie.
De strik gemaakt met mijn Silhouette.
De vlinder en kleine ronde stans zijn van MD.
Labels van Noor design en
voor de rozet heb ik de pons van Martha Stewart 
de Doily Lace gebruikt.

Lijkt het je leuk om ook zo'n lollypop te maken 
neem dan een kijkje op haar blog
Gerie heeft er nog veel meer mooie creaties op staan.

Deze creatie wil ik mee laten doen met de volgende challenges:

Groetjes Maria


18 opmerkingen :

  1. Wauw Maria, wat een mooie lollypop. Prachtige laagjes en zo netjes. Ook de achterkant ben je niet vergeten. Ik ben d'r weg van.
    Leuk dat je meespeelt met de challenge bij De Egel, dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WoW waar is die prachtig Maria!
    Ik wilde deze week ook graag beginnen hier mee maar er is een nieuw buurjongetje geboren en er zijn twee ernstig zieken in de straat dus dat ging even voor. Misschien dat ik er dit weekend maar eens aan begin.
    Wat een prachtig mooie stansen heb jij en ook zoveel verschillende!
    Schitterende lollypop kaart echt zo prachtig ook qua kleur, dit zal Gerie schitterend vinden zeker weten!
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem helemaal top!!! Wat een beeldige lollypop Maria, en
    ook zoveel laagjes, maar het stapelt ook zomaar door hè! Die Nestabilities
    zijn hartstikke mooi en kant er tussen gedaan en het gebruik van de vlinders super mooi! Wat is het een blikvanger geworden zeg...schitterend gedaan! Volgende week zet ik alle lolly's op mijn blog en voor nu dankjewel dat je met de uitdaging hebt mee gedaan en ookvoor je mooie blogpost met de link!!! Ook heel leuk dat je mee doet met de Challenge van Scr@p-Cards ( twee vliegen in één klap haha) en veel succes!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwwww Maria deze is echt heel erg mooi.
    ook de kleurencombi is suppppper
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er supermooi uit Maria!
    Te gekke kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige lollypop met zelfs een prachtige achterkant.
    Die vlinder vind ik ook heel mooi en zo leuk de achterkant met de labeltjes.
    Toppie!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem supermooi! Ik waag me er niet aan. Maar als ik die van jou zie....hmmmm. Wie weet.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Maria, heel mooi kant en mooie vlinders en strik. Top gedaan. De mijne is ook al klaar maar moet ik nog plaatsen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi is jouw lollypop versie geworden! Prachtig gebruik van stansen en zo mooi afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige lollypop Maria,
    zoveel mooie laagjes, ook het kantje is erg leuk, mooi afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een schitterende lollypop Maria! Prachtige details maar niet bomvol met allerlei kantjes en frutsels, echt heel gaaf!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig gemaakt Maria, supermooie lolli ook de achterkant slim gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauuuuuuuw Maria wat schitterend gemaakt!!!!!Echt super moooooooooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er super uit Maria, en zoals we van je gewend zijn een hele mooie afwerking!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een chique lolly, zonde om op te eten!
    Een fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via via ben ik hier terechtgekomen en ik ben meteen volger geworden want wat maak jij een mooie dingen, geweldig. Zoals deze schitterende lollypop maar ook tussen je oudere posts heb ik heel veel moois gezien.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ontzettend mooi Maria!
    Vind je een prachtige stijl hebben, dit vind Gerie vast ook erg mooi!
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Maria wat leuk dat je de tutorial van Gerie hebt gevolgd! Het is een prachtige lollypop! Prachtige lagen, prachtige kleuren, super leuke vlinder en plaatje en een mooie strik :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !