donderdag 24 oktober 2013

Mijn eerste brommer


Mijn eerste brommer


Vandaag eens iets anders, een foto lay-out.
De foto had ik al een heel tijd geleden gemaakt.
Bij het zien van de lay-out bij Cards &Scrap
wist ik meteen dat ik deze foto ervoor wilde gebruiken.
Onze zoon op 16 jarige leeftijd op zijn eerste brommer.
Je kunt wel zien aan de smile op zijn gezicht 
hoe trots hij was op zijn eerste aankoop.

De mallen van Tim Holtz - Gadget Gears
vond ik wel leuk om te gebruiken bij deze stoere foto.

Vind je het leuk om mee te doen
aan mijn blog-candy,
scrol dan 1 bericht naar beneden.

Challenge:

Groetjes Maria




10 opmerkingen :

  1. Hallo Maria,

    eens iets anders dan een kaart maar ook heel leuk om te doen toch?
    mooi gedaan en ik vind dat hij de looks heeft van zijn moeder...

    Groetjes en alvast een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Lo mooi met de tandwielen erbij.Is ook goed te zien op de foto dat hij trots was op zijn brommer.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste brommer, dat is het helemaal hè! Als ik het goed zie uit 2011, dus nu al bezig met zijn rijbewijs of heeft hem al, hihi. Mooie LO geworden Maria lekker stoer en volgens mij lijkt ie op jou!! lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende layout Maria, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere layout voor een stoere foto.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave scrap!! Ik heb 3 zoons maar geen van alle heeft een brommer gehad.
    Een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauww wat een prachtige bijzondere scrap lo heb je er van gemaakt !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan Maria! Een mooi stoer geheel!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stoere lo, Maria.
    Gezellig dat je mee doet met deze scrapuitdaging van Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke stoere layout. Bedankt voor je bijdrage aan cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !