maandag 12 augustus 2013

Gewoon omdat jij bijzonder bent



Gewoon omdat jij bijzonder bent.


Hallo allemaal.
Vandaag laat ik een kaartje zien dat ik gemaakt heb
met met een digi van Meljens
(ze hebben nu korting op de digi's)
voor de uitdaging van 

ALLES MAG
Je kunt nog mee doen tot zondag met deze uitdaging.
We zoeken bij Creatieve Cutting Challenge
nog een nieuw DT-lid.
Als je zin hebt om mee te doen, 
en geef je op.
Dit kun je doen door naast je creatie
jouw naam en "DT"erbij te zetten.

Nu mijn kaartje.
Ik heb de digi op cardstock en designpapier afgedrukt.
Deze heb ik vervolgens op spijkerbroekpapier geplakt.
De lusje zijn er met de naaimachine op gemaakt.
De stiksteekjes heb ik bewerkt met een Soufflépen.
Ze liggen er dikker op maar dat zie je niet goed op de foto.

Ingrediënten:
Stansen:
NOOR: vlinder - gesp
Stempel NOOR:  clear stamp 6410/0005

Kijk voor mijn candy in de sitebar,
nog 1 volger !

Groetjes Maria







8 opmerkingen :

  1. Leuk kaartje Maria, ik zou graag mee willen doen met je candy maar ik kan niet op je kado klikken!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.mooi met het stik randje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, en digi Maria. Super mooi hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die super je kaart Maria, ik vind hem gaaf.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een beeldschoon kaartje Maria toppie!!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kaart Maria. Prachtig dat spijkerbroekenpapier!!!
    Erg leuke details ook.... kortom: toppie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maria,
    Ik vind dit een super gaaf en geinig kaartje, prachtig verzonnen om de digi in een spijkerbroek zak te verwerken. Heel mooi!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goededag Maria,

    Ben via het blog van "Anita en haar kaarten" bij jouw terecht gekomen en je maakt echt gave creaties en nog met verschillende technieken ook! Ben direct volger bij je geworden om gezellig wat inspiratie op te doen en te genieten van je creatieve uitspattingen! Als je tijd hebt kom je dan ook ff bloggen bij me?? Misschien wil je ook volger worden, wie weet?

    Groetjes Van Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !